Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To čekání na bus je u mne č. 1. A vůbec to nepovažuju za legrační fotku. Spíš z ní tak trochu mrazí. Je to dobrá fotka (myslím)

2 0
možnosti

Letní rosa a List - dokazují, že když se to umí, je v jednoduchosti krása. Skvostné!R^

1 0
možnosti
Foto

R^Kytarový svět- originální,ostatní fotky takový průměr.

0 0
možnosti

Šárko, je to o úhlu pohledu, někomu se líbí to a někomu tamto. Překvapuje mě tvé ohodnocení: "ostatní takový průměr." I kritizovat by se mělo umět. Ale to bys, jako blogerka měla vědět.

1.) já osobně mám radost ze všech třiceti fotografií. Jít s kůží, jménem, fotkou, jako nebloger, na blog.iDNES.cz, není (pro některé) snadné.

2.) připravit celou soutěž, oslovit Alexandru, Marka a Richarda, sehnat ceny, technicky zprovoznit, stálo a stojí mnoho času.

3.) a to ani nemluvím o podpoře vedení blog.iDNES.cz, s kterými, je třeba vše včas vykomunikovat.

Šárko, ber to, jen jako můj názor...;-)

1 0
možnosti

Dobré jitro všem, právě jsme zveřejnili poslední soutěžící v kategorii "čtenář" a zítra se můžete těšit na kategorii "blogeři" ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jonáš.... Kytarový svět.... LízátkaR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik