Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Kytarový svět- originální,ostatní fotky takový průměr.

0 0
možnosti
AAP

Šárko, je to o úhlu pohledu, někomu se líbí to a někomu tamto. Překvapuje mě tvé ohodnocení: "ostatní takový průměr." I kritizovat by se mělo umět. Ale to bys, jako blogerka měla vědět.

1.) já osobně mám radost ze všech třiceti fotografií. Jít s kůží, jménem, fotkou, jako nebloger, na blog.iDNES.cz, není (pro některé) snadné.

2.) připravit celou soutěž, oslovit Alexandru, Marka a Richarda, sehnat ceny, technicky zprovoznit, stálo a stojí mnoho času.

3.) a to ani nemluvím o podpoře vedení blog.iDNES.cz, s kterými, je třeba vše včas vykomunikovat.

Šárko, ber to, jen jako můj názor...;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle je zas můj názor, prostě se mi líbí jen ta jedna fotka. Průměr není přece nic urážlivého. Průměr je dobrý. V dalším blogu se mi třeba líbí fotek pět.

Nesnižuju nikde vaše úsilí k vytvoření soutěže, o tom nebyla v komentáři ani zmínka. :-)

1 0
možnosti
AAP

Jsem nějaká přecitlivělá, asi ty Vánoce ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik