Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zde u mě vede jednoznačně dvojka :-)

0 0
možnosti
Foto

J77a79n79a 98M84a44j60o66v67á

11. 8. 2014 20:36

4 favoriti, teď se mí nejvíc líbí šestka, ráno se mi nejvíc líbila dvojka.

Uf, ještě, že to nehodnotím, to by byl hrozný malér.R^

4 0
možnosti

...jsem technokratický barbar...tak smog...;-)

2 0
možnosti

Dobrý večer všem soutěžícím, ale i všem hlasujícím. 

Těší nás, že hlasujete a hledáte fotografii, která se Vám líbí nejvíce. Dále nás těší, že čtenáři posílají další fotografie...proto, zachovejte nám přízeň i při dalším soutěžním kole :-)

5 0
možnosti

Čtyřka je moc hezký záběr. Jen to možná chtělo ještě trošku víc ořezat. Ale můj hlas dostala. R^

1 0
možnosti

Tak odhlasováno:-). A protože mi připadají všechny fotografie úžasné, dal jsem prostě hlas všem;-). A ať nakonec zvítězí kterýkoliv obrázek, myslím, že vítězi jsou všichni ti jenž se chopili foťáku a vyrazili fotit

2 0
možnosti
Foto

Bezkonkurenčně dvojka

2 0
možnosti
Foto

Vesměs pěkné nebo alespoň zajímavé fotky. R^

Hlasoval jsem pro 2, 3 a 8. Je dobré, že můžeme (a ještě k tomu u každé fotogalegie) hlasovat pro více fotek. Těžko bych vybíral jen jednu fotku, která se mi nejvíce líbí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik