Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si zatím nevybral...možná dvojka :)

2 0
možnosti
Foto

6 a 9. Ostře však protestuji proti tomu, že není zastoupeno dílo Vladimíra Kroupy. Sednu si tady a budu čekat tak dlouho, dokud tam nějaké nepřidáte.

5 0
možnosti

Jste tu ještě?

3 0
možnosti
Foto

Za mne 2, 6, 9 a 12 - všechny moc pěkné!

3 0
možnosti
Foto

šestka...a nejenom proto, že bych taky někdy rád zpomalil:-)

5 0
možnosti
FS

Šestka - Zpomal. Skvělý nápad a fór. I šmrnc. :-)

4 0
možnosti
FS

Jo, ještě dvojka, pro tu atmosféru. Ale jak to uvidí Fišer, tak mě zase sepsuje, že nemám žádný vkus. :-)

4 0
možnosti
Foto

Desítka je skvělá, ale ani trojka není k zahození. Sešly se pěkné fotky.R^

2 0
možnosti
AAP

Jiřinko, děkujeme, že jste přišla povzbudit soutěžící ;-)

1 0
možnosti
TS

Hlasovala jsem pro pět fotek, ale desítka je můj favorit :) R^

4 0
možnosti
AAP

Tino, děkujeme za hlasování ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik