Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji porotě za velmi milá slova .-)

2 0
možnosti

J96a61r75a 64R49a30n70k

11. 1. 2016 21:06

Hura vsem, zaslouzi si toR^

1 0
možnosti

Mě se líbí, jak je vždycky dav "zaostalý" proti porotě. To je takový jakokdyž národní sport!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Kéž by byl názor poroty skutečně tak jednoznačný, jako názor "zaostalého" davu. ;-) Ve skutečnosti se ten pokus o objektivitu, pardon - o ten národní sport, nerodil lehce.

1 0
možnosti

Já bych se připojila k davu a hlasovala pro puntíky.:-)

4 0
možnosti

to je zvláštní - já taky:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo!!! mám ráda porotu:-) , protože to udělala přesně do puntíku podle mýho gusta, mýho ,,kdysi,, komentáře;-DR^ blahopřeju všem, kteří jsou na bedněR^ a nakonec i všem zúčastněným...asi se dám na focení...

4 0
možnosti
Foto

R^ Zdravím, Richarde :) Zatím...mne to stále baví, víc než psaní, pořád se učím teorii a něco nového v praxi hlavně díky fotografování lidí v exteriéru ...a hlavně, díky tomu hlavně objevuji limity svého "strojového parku" :)

R^ Marku :) Ta modrá...mám ji rád, i když ofc mne lákalo ten monochrom dodělat v zrzavé ;)

4 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik