Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré jitro, prosíme ještě o chvilku strpení. Porota se stále dramaticky dohaduje a nemá jasno v pořadí nejlepších fotografií. Děkujeme :-)

0 0
možnosti

no já jsem teda už hodně napjatá...

0 0
možnosti

Pro mě tyto:

2. Dušan Zapalač „tam, kde stojí čas“

1. Karel Boháček „Puntíky života“

11. Alena Cmielová "Sáhnu si pro štěstí"

Líbila by se mi 10, ale u takového názvu jsem se šla podívat zezadu do zrcadla, jestli náááhodou...;-)

10. Nikita Mašková "Osvícené pozadí"

2 0
možnosti

Trochu jsem se lekla nejvýraznějšího postu stránky: "Užij si cestování - Menstruace už nebude...."

ale to asi ke stránce patří:-)

Zdravím po delší době. Fotky jsou pěknéV

0 0
možnosti

Trochu jsem se lekla nejvýraznějšího postu stránky: "Užij si cestování - Menstruace už nebude...."

ale to asi ke stránce patří:-)

Zdravím po delší době. Fotky jsou pěknéV

0 0
možnosti
Foto

sem se přimluvil bodem za č 1.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tam, kde stojí čas R^

2 0
možnosti
Foto

Puntíkovaná je krásná, krásně vyvedená fotka ve všech směrech, a pokud - jak zmíněno - zpívala francouzsky , tomu půvabu do puntíku i věřím. Ale rošťácky krásná je sedmička a výpověď gesta ruky a výrazu tváře stáří v Doteku štěstí je síla sil.

1 0
možnosti

Fotky jsou opravdu krásné, nakolik jsou některé aranžované, nedokážu odhadnout, ale moc se mi líbí fotka jak klouček veze babičku na vozíku. Jenže mně se líbí všechny, tak komu dát hlas? Jen ta puntíkatá ne :-) na mě je moc fotošopovaná;-D

3 0
možnosti

děkujem, klouček na vozíku je momentka z návštěvy "cizí babičky" v domově pro seniory, rádi inspirujeme okolí k dobrovolnictví, je to taková maličkost a přitom dělá velkou radost...

1 0
možnosti

Souhlasím s absolutně objektivním pohledem pana Boháčka. Ta první, ta píše!:-)

Ne, faktys. Líbí se mi. (ty puntíky života jsou mnohavýznamové, hlavně, že to nejsou skvrny)

1 0
možnosti
Foto

Já mám na své fotky zásadně objektivní pohled :)

1 0
možnosti
Foto

:) ta první je faaakt dobrá ;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik