Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré jitro, děkujeme všem za návštěvu ;-)

1 0
možnosti

Ty "Schody za světlem" jsou zajímavý. A díky těm stínům to dostává i jakousi trojrozměrnost. A nebo mám už oči rozjetý z travky. :-)

1 0
možnosti

Mně se ty fotky líbí, jen tak, jsou  hezké a netřeba hledat něco hlubokého. To připomínám na vztek panu Vanourkovi....

1 0
možnosti
Foto

Proc na vztek? ... Mne je jen lito, ze doba dospela k tomu, ze clovek dnes diky mobilum a digitalum nad fotkou casto premysli jen vterinu nebo dve (po mnohdy nekolikahodinove ceste na misto foceni). Casto ji porizuje jen a jen pro takovou soutez ci fotoserver ... proste mi prijde, ze to je skoda, nic vic ... a podobne souteze k tomu vedou .. mimojine ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tady mne baví "Schody za světlem" :)

1 0
možnosti
Foto

Bohuzel drtiva vetsina vypovida o urovni soucasne fotografie a jejiho vnimani temi, kteri se do podobnych soutezi temito "snimky" hlasi ;-(

1 0
možnosti
Foto

já možná také čekala něco jinak... ale maličkost - to není asi úplně jednoduché udělat, možná nejtežší, nevím...navíc mailčkost - široký pojem, myslím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik