Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný fotky. :-)

Ten mobilní šnek má i antény. To sou dneska vymoženosti...

0 0
možnosti
Foto

Já zde nechci vyzrazovat svého favorita, abych někoho neovlivnil, třeba například Tinu, která se zamilovala do panelákového nebe ... :-):-P ... ale rád bych tu udělal malou reklamu Orlickým horám:

Ke kostelíku na fotografii číslo 30 musím dodat, že se v něm o víkendu 26.-28.září uskuteční akce jménem Světýlka ... letos v něm (mimo jiné) zahraje skvělý Traband! R^

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/364466/Z-Neratova-na-Vrchni-Orlici-fotoblog-svetylkovy.html ;-)

1 0
možnosti

Cesta do pravěku a Měděnec.

A Darina Kroupová..... Vláďo? :-)

0 0
možnosti

Pššš....!

Nebo se prozradí, že všechny fotoblogy pana Kroupy fotila jeho žena!!

0 0
možnosti

Já hlasuju pro šestadvacítku. Jméno autorky i ta panelová kompozice mi hrají na nějakou povědomou strunu a dočista ve mně vyvolávají pocit domova. Ale pořád ne a ne přijít na to, proč. Asi nějaký kouzlo... ;-)

3 0
možnosti
Foto

Máte dobrou paměť, jde o stejné paneláky, které jsem fotil i já, jen manželce se možná podařilo vyfotit je rovněji...;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten Mědník je parádní a ty dvě dívčiny dívající se vzhůru je skvělý obrázek

4 0
možnosti
Foto

Moc pěkné :-). Jdu se podívat na ty předchozí.

1 0
možnosti
Foto

Po zkouknutí všech je tahle várka nejvíc povedená R^

4 0
možnosti
Foto

Tak, už jsou tedy zveřejněny všechny fotografie letošní soutěže. Těším se z nich, mnohé se mi líbí. Porota to nebude mít lehké.

Milí čtenáři, prosím, přispějte svým hlasem v anketě a když tak si ještě znovu prohlédněte dva předchozí soutěžní blogy.

2 0
možnosti
Foto

tak a mám odhlasováno:-)...popis fotek nahoře je fajn řešení:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik