Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milí přátelé blogeři i čtenáři blogů, je to prosté. Andrea vymyslela soutěž pro čtenáře blogů, důvody jsou jasné - soutěží pro blogery je relativně dost, čtenáři ale byli dosud jen pasivními konzumenty. Nápad vtáhnout je do hry, aniž by si museli zakládat blog, je skvělý a proto si získal širokou podporu redakce. Soutěž má tedy koncepci, které se drží, a je to tak dobře. Nedávno skončená letně povídková soutěž měla koncepci trochu jinou, byla jak pro blogery, tak pro čtenáře s tím, že založení blogu bylo podmínkou účasti. Jiná soutěž, jiná pravidla. Možná někdo jiný vymyslí ještě jinou soutěž s opět trochu jinými pravidly - budou to jeho pravidla, a kdo se bude chtít zúčastnit, bude je muset respektovat a hrát podle nich. Tak to bývá, tak to - správně - chodí.

Andree a jejímu týmu porotců patří velký dík a uznání, je s tím opravdu velké množství práce a výsledek stojí za to. I proto soutěž a její autorsko-výkonný tým získal nominaci na cenu redakce v rámci ankety Bloger roku 2013.

8 0
možnosti
Foto

P42e24t44r 16H91a32h20n

5. 8. 2014 14:05

Tak halejte...vy si tu hrajete na bozi, chcete rozhodovat o tom, co je dobrá fotka a udělovat ceny komu se vám zachce? To jako ani nepožádáte o povolení úřadůch a povolaných úředníkůch? A budete jen tak mírniks tírniks vyřazovat blokeří, co mají zásluhy a umí fotit hodně? To není fair a myslím si, že by blokeři měli založit odbory, které by si na tím vzali patronát. Jelikoš Špindlerův mlín je daleko a není tedy dostupný pro každého, tak by měl každopádně vihrát někdo, kdo si to zaslouží a ne, že nějaká porota řekne ty...a nebo ty. Jen na základě fotek? To si děláte snat poprsý! Blokeři mají taky svoje práva a hlavně chudý! Bi vám to pan Putin ukázal, protože umí všechno dělat jako bůch a hlavně myslí na LIDI!

Mi je jedno, že se mnou nebudete souhlasit, ale stejně víte, že mám pravdu. Tak se koukejte rychle omluvit a zjednat nápravu, protože tu je něco ne v pořádku. A já mám dva foťáki - Olimpus a Nicon. Sou úplně automatický a s těma se už musí umět fotit!

To mě jako přesto vyloučíte jen proto, že sem bloker? Když jsem fotograf? To teda ne. To si rozmyslete, nebo to poženu vejš!;-O[>-]

Godhaj salajkum.

2 0
možnosti

Mislým, že si tohle musým napřed nakreslyt, abich pochopyla podstatu vjecy ;-D

0 0
možnosti

...hezký....:-/...móóóóc hezký......8-o

..někdo tu něco vymyslí...sežene prachy...stanoví pravidla....a celá hospoda trenérů jí do toho začne kafrat.....

...vážení kafralové a kafralky.....co kdybyste raději to úsilí..které věnujete kritice pané Peldové věnovali vymýšlení něčeho podobného....???

7 0
možnosti
Foto

Zajímavá diskuse.

Osobně zastávám názor, že pořadatel soutěže si může určit podmínky jaké chce.

Tedy i s tím, že některé soutěžící předem ze soutěže vyloučí (v případě amatérské fotosoutěže hlavně profesionální fotografy, ale nevidím žádný problém ani ve vyloučení blogerů).

Před několika lety jsem organizoval filatelistickou soutěž ohledně co nejširší identifikace poštovní známky Afghánistánu, kdy jsem předem ze soutěže vyloučil 3 filatelisty, o kterých jsem věděl že mají velmi vysoké filatelistické znalosti a bez problémů by všechny otázky uhodli.

Kupodivu se neurazili, spíše to brali jako poctu, že mám o nich tak vysoké mínění.

Jinak jsem docela neprozřetelně napsal, že cenu dostane každý, kdo odpoví na většinu otázek. Výherců bylo více než jsem čekal, ale svoje slovo jsem musel dodržet. Pro zajímavost je celá soutěž zde: http://www.sberatel.com/diskuse/sberatel/soutez-7443x1

6 0
možnosti

Dobrý příklad s těmi filatelisty R^

Myslím, že kdyby se soutěže mohli zúčatnit i zdejší blogeři s již vybudovaou popularitou u místních čtenářů, minimálně v diváckém hlasování by mohli být právem považováni za zvýhodněné (pořadí by možná vypadalo podobně, jako v roční anketě).

Ergo kladívko: Blogeři mají možnost soutěžit o titul Fotobloger roku. Jak jsme letos viděli na příkladu paní Tobiášové, není k tomu ani potřeba vydávat fotoblogy, a jestli se jim nelíbí, že místo zájezdu mohou vyhrát jen těžítko a diplom, ať své stížnosti směřují na pana Dvořáka, případně pana Babiše, nikoliv na paní Peldovou ;-);-)

6 0
možnosti
Foto

.... tak jsem sem nakoukla a nestačím se divit ;-D

Kdo by to byl řekl, že se vyvine taková diskuze .. ( chybí mi tu ten smajlík tlučící hlavou do zdi)

6 0
možnosti

Ja chcem tiež do Špindlu, aj keď som skončil ako fotograf blogu až na 10. mieste. To už sa predsa nepočíta ako fotobloger, či áno? Prosím organizátorku a sponzora o odpoveď. ;-)

4 0
možnosti

Radím ti nechat si smazat celej blog - Špindl za to stojí! Je to nákladná, nedostupná destinace, do níž se málokdo za život podívá, něco jako ostrov Pom Pom... ;-)

9 0
možnosti

Já chci také soutěžit o zájezd, sakra! ;-O Jenže nemám fotoaparát, a to ani na mobilu! Tak s tím, vážená poroto, koukejte laskavě něco udělat! A to rychle! Copak si neuvědomujete, jak je to od vás vůči nám všem, kteří by chtěli fotit, ale nemají čím, nefér? Takže mě fakt neštvete a vážně s tím něco udělejte!

Nazdar!

F.F. :-)

9 0
možnosti
Foto

Tak si pročítám zdejší reakce a nestačím se divit. co s některými udělá pocit, že letos se nefotí zadara,ale za (pěkné) ceny.

Ričrde,ve Špindlu už jsem byla několikrát, takže tu cenu nikomu nezávidím,ale kdyby to bylo například na Šumavu, no to bych se taky ozvala, proč se nemůžu zúčastnit;-O;-D

3 0
možnosti

Ale ani loni se přeci nefotilo zadara - vítězka dostala Richardovu fotku, Markovu skleněnou mísu a dva tisíce ;-)

6 0
možnosti
Foto

Dobrý večer,

mně zase vadí, že se nemůžu zůčastnit soutěže, poněvadž jsem v porotě. Já chci taky do Špindlu, a hlavně chci napsat vzkaz budoucím generacím na Cestu vzkazů - nejlépe všechny tři, protože já bývám dost často hodně chytrej. ;-)

A teď trochu vážněji. Na dotazy už reagovat nebudu, reakcí bylo dost a já se s nimi plně ztotožňuji a podepisuji se pod ně v plném rozsahu. Nicméně je to, že se ozývají blogeři, kteří by se rádi zapojili (vloni se snad nikdo takový neozval, co si pamatuji), důkaz toho, že cenami, které Andrea "sehnala", dostává druhý ročník soutěže úplně jiný rozměr, než ročník první. Mám z toho radost, dobrý pocit ... a k soutěži mě to nutí přistupovat "zodpovědněji", ačkoliv si nadále vyhrazuji v porotě místo "rebela". Ta funkce je též důležitá. ;-)

9 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

protože fotografickou soutěž pro čtenáře blogu iDNES podporuji už od loňského roku a jsem v porotě, můj hlas v této diskusi nemůže být nestranný. Fandím nápadu Andrey právě takovému, jaký je a s těmi mantinely které má. Zaměření na čtenáře, kteří nejsou zaregistrovaní jako blogeři, je mi sympatické a považuji je logické. A kromě toho je právem organizátora určit podmínky.

A mezi tím vším, co ve zdejší diskusi zatím zaznělo, rád vyzvednu ty hlasy, které upozorňují na velký kus organizační práce, který Andrea dosud odvedla a v níž stále pokračuje, přestože to takzvaně "není vidět".

Těším se na vaše fotografie a věřím, že jich přijde řada velice pěkných a zdařilých.

10 1
možnosti
Foto

Marku,

S tím, jak jsi to napsal Ty (tj. "zaměření na čtenáře, kteří nejsou zaregistrovaní jako blogeři"), mohu souhlasit. Tak je soutěž skutečně definována. Andrea však jak v nadpise (u nadpisu, který musí být krátký, bych to ještě pochopil), tak zde jednou v diskusi napsala, že jde o soutěž pro čtenáře, jako kdyby blogeři nebyli čtenáři. A proti tomu jsem se jako mimo jiné exaktně myslící logik a matematik ohradil.

Je pochopitelně pouze věcí organizátorů akce, jak podmínky soutěže definují, pokud je definují v rámci zákonů a podmínek iDnesu. Každá z voleb - s blogery i bez blogerů - má své výhody i nevýhody. Myslím si, že to klidně mohlo být s blogery (pochopiteně kromě členů poroty), tak velký rozdíl v počtu zaslaných fotek by asi nebyl. Možná ano a pak je skutečně lepší dát možnost jen neblogerům, aby se pochlubili, jaké mají fotky. Rádi se podíváme.

Přeji akci spoustu pěkných fotek (občas na ně mrknu) a porotě mnoho síly ve výběru. To jistě snadná práce nebude. Bude to asi "srovnávání jablek s hruškami". Mnoho fotek bude jistě pěkných, ale jinak pěkných a které pak vybrat na první tři místa?

V principu jsem pro pokud možno jasné a přesné vyjadřování. Napsat "čtenáři" a myslet "čtenáři kromě blogerů" asi nebezpečné není, ale vadí mi to z principu a je to potencionálně nebezpečné. V padesátých letech komunisté říkali "pracující", ale nemysleli tím živnostníky, sedláky, podnikatele, ředitele atd., jak kdyby ti nepracovali. A víme jaké to mělo konce.

Přeji Ti pěkný víkend a v září mnoho síly ve výběru fotek. Osobně na pořadníky moc nevěřím, ale soutěž je soutěž. :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Do poroty tento rok usednou blogeři: Andrea Anna Peldová, Alexandra Synac, Marek Trizuljak, Richard Horák.

Seznam rubrik